Методика музичного виховання (ДО)

пятница, 20 марта 2020 г.

Методика муз.вих. в 3 класі (ММ-17-1/9)

Методика музичного виховання в 4 класі
Ознайомитись з темою.
Лекційний матеріал записати тезами у конспект. 
Написати конспект уроку музичного мистецтва в 1,2,3,4 класах (за зразком)





(Зразок оформлення)

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Тема чверті:
                                                                                                                                                        

Зміст уроку:
                                                                                                                                                                   

Мета уроку
 Навчальна                                                                                                                                                                    
            Виховна                                                                                                                                                                    
            Розвиваюча                                                                                                                                   

Тип уроку: _________________________________________________________________________________

Обладнання уроку:                                                                                                                                                                    

Використана література: 

Хід уроку:

1.      Організаційний момент:
1.1.Вхід в клас під музику
1.2.Музичне привітання
1.3.Повідомлення змісту уроку

2.      Актуалізація опорних знань:
2.1.Розспівування:
ü  Вправа 1:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета: зібрати увагу учнів, слідкувати за співацькою поставою та диханням;
ü  Вправа 2:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета: слідкувати за чистотою інтонування, чіткою дикцією, добиватись ансамблю;
ü  Вправа 3:


Мета: розвивати почуття ритму, навички двоголосся.

2.2.Перевірка знань учнів.
2.3.Питання:

3.      Мотивація учбової діяльності: 
______________________________________________________________________________

4.      Сприйняття нової теми:
4.1.Хоровий спів:
Ø  вступна бесіда (записати повністю);
Ø  показ пісні;
Ø  аналіз змісту та засобів музичної виразності;
Ø  аналіз руху мелодії;
Ø  розучування літературного тексту в ритмі пісні;
Ø  розучування мелодії (по фразах);
Ø  робота над вокально-хоровими навичками;
Ø  художнє виконання пісні.
Музична грамота (молодші класи)
4.2.Слухання музики:
Ø  вступна бесіда (про композитора, історію створення…) – записати повністю;
Ø  слухання музичного твору;
Ø  аналіз засобів музичної виразності;
Ø  повторне слухання;
Ø  висновки, узагальнення.
5.      Осмислення та систематизація знань:
ü  Питання до вивченої теми:
6.      Домашнє завдання:

7.      Підсумок уроку:








Методика музичного виховання в 3 класі












Журнал ММ-17-1/9
Айзенберг М.



Комментариев нет:

Отправить комментарий