Методика музичного виховання в 4 класі
Ознайомитись з темою.
Лекційний матеріал записати тезами у конспект.
Написати конспект уроку музичного мистецтва в 1,2,3,4 класах (за зразком)
(Зразок оформлення)
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Тема чверті:
Зміст уроку:
Мета уроку
Навчальна
Виховна
Розвиваюча
Тип уроку: _________________________________________________________________________________
Обладнання уроку:
Використана література:
Хід уроку:
1.
Організаційний момент:
1.1.Вхід в клас під музику
1.2.Музичне привітання
1.3.Повідомлення змісту уроку
2.
Актуалізація опорних знань:
2.1.Розспівування:
ü
Вправа
1:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: зібрати увагу учнів,
слідкувати за співацькою поставою та диханням;
ü
Вправа
2:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: слідкувати за чистотою
інтонування, чіткою дикцією, добиватись ансамблю;
ü
Вправа
3:
Мета: розвивати почуття ритму,
навички двоголосся.
2.2.Перевірка знань учнів.
2.3.Питання:
3.
Мотивація учбової діяльності:
______________________________________________________________________________
4.
Сприйняття нової теми:
4.1.Хоровий спів:
Ø
вступна
бесіда (записати повністю);
Ø
показ
пісні;
Ø
аналіз
змісту та засобів музичної виразності;
Ø
аналіз
руху мелодії;
Ø
розучування
літературного тексту в ритмі пісні;
Ø
розучування
мелодії (по фразах);
Ø
робота
над вокально-хоровими навичками;
Ø
художнє
виконання пісні.
Музична грамота (молодші класи)
4.2.Слухання музики:
Ø
вступна
бесіда (про композитора, історію створення…) – записати повністю;
Ø
слухання
музичного твору;
Ø
аналіз
засобів музичної виразності;
Ø
повторне
слухання;
Ø
висновки,
узагальнення.
5.
Осмислення та систематизація знань:
ü
Питання
до вивченої теми:
6.
Домашнє завдання:
7.
Підсумок уроку:
Методика музичного виховання в 3 класі
Журнал ММ-17-1/9
Айзенберг М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий