Музичне виховання за кордоном
Ознайомитись з темою лекції.
Лекційний матеріал записати тезами у конспект.
Завдання
Створення презентації (одна країна на вибір).
Аналіз змісту і структури загальної мистецької освіти та художньо-естетичного виховання в розвинутих країнах світу: Франція, Німеччина, Бельгія, Скандинавські країни, Великобританія, США, Канада, Японія та ін.
Світові тенденції розвитку мистецької освіти XXI ст.
Аналіз провідних
педагогічних систем музичного виховання
ХХ ст.: Е.Жак-Далькроза, К.Орфа, З.Кодая
1. Система
музично-ритмічного виховання Е.Жак-Далькроза.
2. Педагогічні
ідеї К.Орфа («Шульверк»).
3.
Елементарне музикування за системою К.Орфа як основа дитячої музичної
творчості.
4. Педагогічна система З.Кодая як поєднання
народного з високопрофесійним, вирішення музично-педагогічних проблем на
національних засадах.
Література:
Масол Л. Зарубіжні музично-педагогічні системи: концепції //Л. Масол.
Педагогічний словник. – К.: Педагогічна думка, 2001. – С. 201.
Ростовський О. Музична освіта України на межі тисячоліть: стан, проблеми,
перспективи //Мистецтво та освіта. – 2000. – № 4. – С. 25-34.
Література:
.1 Вища і середня школа за
кордоном. - М., 2008. - 16 с.
2. Михайлова Ю.Д. Традиційна система соціалізації дітей в Японії /
Ю.Д. 3.Михайлова //: традиційні форми виховання дітей и підлітків у народів
Східної і Південно - Східної Азії. - М., 1983. - С. 89-110.
6. Троєльнікова // Київське музикознавство: Культурологія та
мистецтвознавство. - 2004. - Вип. 16. - С.254-266.
7. Троєльнікова Л.О. Роль сім'ї в художній освіті підростаючого
покоління Японії / Людмила Троєльнікова // Актуальні філософські та
культурологічні проблеми сучасності. - 2004. - Вип. 13. - С. 211-216.
8. Елманова В.К. Высшее образование за рубежом / Валентина
Константиновна Елманова. - Л.: ЛГУ,2008. - 48 с.
Комментариев нет:
Отправить комментарий